In jurul lumii ... nu in 80 de zile!  About  Chrono Explore  Map  Tags  Contact

The [ 5 albums ]

sep-2017 [ 2 ]

Zici că este pe lună! Foarte frumos parcul și foarte interesant.

Un parc plin cu lava. Dar cind cauti vulcanul care a creat craterul , nu il vei gasii .. cel putin nu in imaginea clasica a unui vulcan urias care in urma unei explozii ar fi creat un crater urias ...zona de aici se afla pe un "rift" vulcanic, adică la îmbinarea unor placi tectonice care formeaza un lanț de cratere mici, cum vei vedea in poze, prin care lava numai se scurge afara.

Valley of The Gods

Am nimerit întâmplator aici. Dar sunt bucuros că soarta m-a adus pe aici. Aruncă o privire pe poze și ai să înțelege de ce. Cum am ajuns aici? M-a prins o furtună de nisip în Monument Valley iar încercările mele de a fugi de furtuna de nisip m-au adus în aceste locuri.

In Jul/2009 am trecut cu masina pe marginea canionului si am avut o privere de sus a văii. M-am întors aici in Sep/2017 si am facut circuitul din vale cu mașina. Masina mea e joasa si de câteva ori am crezut ca rămân in nisip. Recomandat este o mașina de teren sau măcar una care are garda mai înalta. In final toate depind de vreme si conditiile curent in vale

aug-2017 [ 1 ]

aug-2016 [ 1 ]

the Mics at NYC

The Mics visit to New York City.
sep-2009 [ 1 ]

jul-2009 [ 1 ]

Valley of The Gods

may-2009 [ 1 ]

The Siq

Calea principala de acces în canionul Petra. Este un canion care care în locurile cele mai înguste abia are 3 m lățime. Zidurile verticala stau parca sa cada pe tine. Iar multitudinea de culori, te face sa ai reale îndoieli asupra conținutului cafelei din acea dimineață! :-)
Superb!
may-2006 [ 1 ]

The Death Road

"Drumul Mortii", a nu se confunda cu "Drumul Oaselor" al lui Florin Piersic!

Lăsând gluma la o parte, m-am urcat pe bicicleta și am coborât de la 4700 m la 100 m. Cam 50 km in total. Ajuns jos abia mai puteam sa închid si sa deschid pumnul. Nu trebuie sa pedalezi, tot ce trebuie sa faci este sa strângi din frâne si sa încerci sa controlezi direcția! :-) Simplu, nu? Am avut momente cind m-am oprit pentru ca simțeam ca nu mai pot sa tin ghidonul si sa string frânele! Prima parte a drumului este asfaltata asta înseamna: viteza. Apoi "real fun starts", drumul se transforma într-un drum "forestier", lat abia, cit sa încapă o mașina. Șerpuiește pe buza prăpastiei si coboară vârtejos 3600 m diferența de nivel. Nici urma de parapet care măcar sa-ti dea iluzia ca te va opri! ... roagă-te sa tina frânele! :-) Plus ca la fiecare cotitura te poți trezi fata in fata cu un camion sau autobuz.

Si daca crezi ca, sa cobori pe drumul asta pe bicicleta este periculos, închipuie-ti cum e sa fi intr-un autobuz sau camion. La întoarcere am urcat înapoi cu microbuzul. Când ma uitam in jos de la fereastra in loc sa vad drumul vedeam haul prăpastiei. Practic caroseria microbuzului era mai lata decât drumul. Asta da senzație!

Dupa mine urcatul cu microbuzul înapoi la La Paz a fost mai palpitant și mai periculos decât coborâtul cu bicicleta. Marea parte a pasagerilor au stat mai înghesuiți in partea stânga! :-)

[1]:Request the ... end: 4.464 sec elapsed!