In jurul lumii ... nu in 80 de zile!  About  Chrono Explore  Map  Tags  Contact

Cape Dory [ 8 albums ]

Jun-2017 [ 1 ]

Cape Dory

Cape Dory 25 ( feet ) - barcuta mea!
Luna in care am vandut-o !
May-2017 [ 1 ]

Cape Dory

Cape Dory 25 ( feet ) - barcuta mea!
Luna in care am vandut-o !
Oct-2016 [ 1 ]

At play with my boat

At play with my boat!
Jun-2016 [ 1 ]

East River and Statue of Liberty

06-Jun-2016 Poze din excursia pe East River ( care defapt, nu este un rau , este canalul dintre Long Island si Manhattan Island). Am plecat la 7 dimineata din Glen Cove bay si ne-am intors la 9 seara. Am parcurs aproximativ 60 de mile nautice ( in jur de 108 km ) dus intors. Parte importanta in navigarea canalului este sa folosest orele corecte de flux si reflux. In combinatie cu ingustarea canalului ajunge sa formeze curenti de 5-6 knots/h ( 9-10 km/h). Based on the saying "go with the flow " , e bine sa ai curentul in directia favorabila ! :-)

Am prins o zi minuta , dar asta a insemnat aglomeratie din cale afara in New York Harbour. Vapoare de turisti , ferries si barcagi amatori, toti acolo gramada unu peste altul.

... am ajuns si eu dupa 20 in America cu barca Statuia Libertatii si Ellis Island ( a fost între 1892 și 1954 simbolul imigrației americane, punctul de sosire pentru mai bine de 12 milioane de oameni. Astăzi, descendenții lor (peste 100 de milioane) reprezintă peste 40% din poulația SUA.! )

Oct-2015 [ 1 ]

insurnace photo

Poze cu barcuta mea!

"Wind Jammer"
Model : Cape Dory 25
Year:1976

May-2014 [ 2 ]

Buying a boat

I bought a sailboat ! She is a Cape Dory 25 build in 1976. Beautiful classic sheer and also in very good condition. Price ? $1800 ... So I couldn't pass the deal! :-) Anyhow I somewhat I knew it ... but you don't really get it, until you are a owner, the real cost of owning a sailboat! :-) The boat price usually is only a small amount of the total maintenance and keeping the sailboat afloat and on the ground during winter.

Cape Dory 25

Mi-am cumparat barca mea cu pânze ! Se numeste Wind Jammer ! Este un model Cape Dory 25 construita in 1976.

Am cumparat barca in toamna lui 2013. Mai jos sunt poze de la lansarea pe apa in primul meu sezon ca si propietar.

Este un design classic cu un sheer frumos. Este un design de incredere si usor de manevrat de un singur marinar singur. Este foarte ingaduitoare pentru solo sailing in orice conditii! M-am descurcat sa manevrez barca de unul singur in vant de peste 30 knots si sa ajungem acasa teferi si veseli.

Pentru ca am plecat din New Yorl in 2016, cu strangere de inima am vadut-o in Jul 2017, pentru ca nu se mai justifca sa o tin pe apa in Long Island, New York, daca nu mai eram pe acolo sa ma bucur de ea.

Apr-2014 [ 1 ]

Buying a boat

Sailing Movies

Pe valuri ....Mi-am cumparat o barca cu panze.

Este o barca clasica cu "full keel" de model Cape Dory 25 proiectat arhitectul naval George H. Stadel Jr. si care a fost construita in 1976.

Caracteristici Cape Dory 25

Sailing

Sailing in 15-17 knots of wind. Beautiful day and fantastic sailing in Long Island Sound!

Sailing in 15-17 knots de vânt. O zi frumoasa in Long Island Sound, golful dintre Long Island si statul Connecticut

[1]:Request cape dory ... end: 0.051 sec elapsed!